Zohana's Blog

Fashion is fanstastic

Bal, bal, bal

with 4 comments

Za 2 tyg koniec roku szkolnego i koniec gimnazjum. Właśnie wczoraj bawiłam się na balu gimnazjalnym, było naprawdę fantastycznie! A wyglądałam tak:


(dress: MARC JACOBS, bag: DIY, shoes: FROM ITALY socks: DIY)

Written by Zohana

13 Czerwiec 2010 @ 11:54

Napisane w Uncategorized

Odpowiedzi: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. wyglądłaś nieziemsko ! ;) jestem pełna podziwu .
    zaintrygowałaś mi swoim stylem, cieszę się, że mogłam zobczyć się na FW, ale żałuję, że Cię nie poznałam :)

    pozdrawiam!

    bloo.

    13 Czerwiec 2010 at 12:33

  2. Ajj Zosz!!! Mega!!! Uwielbiam Cię :*:*

    Charlotte

    13 Czerwiec 2010 at 16:27

  3. Zosiu, biorąc pod uwagę moje lekkie niezorientowanie w kwestii mody, bardzo długo zastanawiałam się nad treścią tego komentarza, aby wyglądał bardzo profesjonalnie. I wymyśliłam;D
    Ładnie tańczysz!;D a bal był przepiękny, przepiękny!
    <3 <3
    i jak mi powiesz, że komentarz jest poniżej poziomu albo go skasujesz to.. wiesz co masz! haha;D

    twoja bff

    14 Czerwiec 2010 at 17:03

  4. Aaaa, ale rewelacyjna sukienka! No ale- co MJ to MJ :). W ogóle bardzo inspirujący, ciekawy blog. Będę wpadać :).

    Martyna

    14 Czerwiec 2010 at 21:59


Skomentuj

