Zohana's Blog

Fashion is fanstastic

Ostatni dzień

with 3 comments

Lubię czerń, ale z umiarem. Jestem fanką kolorowych ubrań, toreb, pasków i innych dodatków – co widać po moich stylizacjach. Zawsze ożywiam ciemne rzeczy poprzez dodanie kwiatów, wstążek, chustek, kawałków kolorowych tkanin.. – wtedy nawet bluzka, czara i zwykła zmienia się nie do poznania.

(I like black, but with moderation. I like colourful clothes, bags, belts what you can see in my stylizations. I always add flowers, ribbons, scarves, pieces of colourful fabrics.. – then even the blouse is so unusual.)

Za parę tygodni pożegnam się z nauka. To będzie piękna chwila, szczególnie zakończenie roku, juz nie mogę się doczekać! Nareszcie znajdę czas na zdjęcia, szycie, spotkania – na wszystko! Oprócz wyjazdu z moją Alicją marzy mi się wycieczka, 5-6 dniowa do jakiegoś ciekawego miejsca, na przykład do Paryża, Berlina..

(I will finish school soon. That moment will be very beautiful. I will have a lot of time for photographs, sewing, meetings. I dream about a five to six day trip to fantastic place, for instance to Paris, Berlin… )

p.s Jeśli chodzi o tytuł: ostatni dzień.. przed wyjazdem mojej Ewe! (Nie wiem jak ja bez Ciebie wytrzymam, Twojego aparatu też będzie mi brakować!) Będę tęsknić! Baw się dobrze, NY czeka!

(blouse: SH + DIY, skirts: VINTAGE, belt: HM, bracelet: YES, bag: ZARA + DIY)
Foto:Ewelina Durma

Written by Zohana

29 Maj 2010 @ 19:09

Napisane w Uncategorized

Odpowiedzi: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. przywiozę Ci z NY Marca, obiecuję! :*

    Ewe

    29 Maj 2010 at 19:53

  2. Lirycznie…aaa ja już chcę nasze sesyje. Ja myślę, że 5 to będzie mało ;D
    :*:*

    Charlotte

    30 Maj 2010 at 7:58

  3. żałuję, że nie zrobiłam sobie z Tobą zdjęcia :)) Twój styl jest fenomenalny :) podziwiam !

    Buziaki piekna !

    bloo.

    31 Maj 2010 at 18:22


Skomentuj

