Zohana's Blog

Fashion is fanstastic

Start!

leave a comment »

Imię:Zosia
Wiek: 16
Hobby: moda, design, foto.
Na blogu: moje stylizacje, moje ciuchy, pomysły..
Ja: kochająca czekoladę i inne słodkości, kochająca parę osób jednocześnie, jednak z tą sama siłą, twórcza przez całą dobę
Mój fotograf: Ewelina Durma – zarazem jest równiez moja siostrą!

(Name: Zosia; Age:16; Hobby: fashion, design, foto; On Blog: my stylizations, my clothes, ideas..; I: I’m love the chocolate and sweets and I am creative all the time; My photographer: Ewelina Durma – my sister!)

(skirt: DIY, poncho: Zara, DIY, bag: ITALY, DIY)
Foto: Ewelina Durma
FWP 2010, Złota Nitka/ Golden Thread

Written by Zohana

14 Maj 2010 @ 22:16

Napisane w Inne

Skomentuj

